Tag <A> může mít parametry OnMouseOver="JSCode", OnMouseOut="JSCode" a OnClick="JSCode". JSCode je JavaScriptový kód určující co se má proveśt. Obrázky, které budeme chtít měnit musí také dostat parametr NAME="Jmeno_Obrazku", kde Jmeno_Obrazku se potom použije na určení obrázku, který se vymění. Vše si objasníme na následujícím příkladu.
Tento jednoduchý příklad na začátku zobrazí obrázek Mys_neni_nad_obrazkem.gif z adresáře Obrazky. Po najetí myší nad něj se změní na Mys_nad_obrazkem.gif a po odjetí myší pryč se změní zpět na Mys_neni_nad_obrazkem.gif. Po kliknutí na obrázku se změní na Mys_zmackla_na_obrazku.gif, ale po opětovném odjetí z obrázku se změní zpět na Mys_neni_nad_obrazkem.gif - tomu by bylo třeba zamezit jinak (a mnohem složitěji). Toto byl velmi jednoduchý příklad - například nenačte obrázky předem a proto se při prvním najetí na obrázek musí chvilku počkat, než se stáhne. Nyní trošku složitější příklad Tady už se obrázky načtou předem - ten text mezi tagy <SCRIPT> a </SCRIPT>. Jména proměnných (mysneninaobr, mysnaobr, mysklikla) lze samozřejmě měnit, ale nelze používat diakritiku - pouze písmena, čísla a _. Proměnná musí začínat písmenem, jinak to bude chyba! Kromě přednačtení obrázků to udělá to co ten minulý příklad. Pokud má i nadále někdo dotaz, napište mi a já se to pokusím vyřešit